Wolverine® RMAX™2 1000 Sport
Wolverine® RMAX™2 1000 Sport on varustatud võimsa 999 cm³ paralleelse kaksikmootoriga, mis tagab põneva ja sujuva sõidu. See masin, mis on loodud agressiivseks ja meeleolukaks sõitmiseks, saavutab maksimumpöördud 8500 p/min, pakkudes jõudlust, mis haarab hinge. Sõitjad võivad loota Yamaha tuntud mootori vastupidavusele ja töökindlusele, nautides iga hetke täieliku meelerahuga.
Yamaha Ultramatic® käigukast täiustab maastikukogemust, pakkudes oma tsentrifugaalsiduri ja pideva pingega rihmasüsteemiga suurepäraseid võimeid. Tänu 10-aastasele rihmagarantiile tagab see süsteem toimetuleku kõrgete pöörete või madalama käiguga lisapöörlemissagedusega saavutamiseks rasketes tingimustes. See tähendab harvemat käiguvahetust ja rohkem aega seikluste nautimiseks.
Wolverine® RMAX™2 1000 Sporti sisemuses on esmaklassiline sportlik interjöör, mis tõstab mugavust ja stiili. Sõitjad ja reisijad hindavad autotööstuse stiilis pehmeid puutepunkte, kvaliteetseid käepidemeid ja keskele kinnitatud tahavaatepeeglit. Värviga sobitatud sinine sisevalgustus ja ülipehmed Yamaha Blue toonis lõigatud ja õmmeldud istmed tagavad luksusliku tunde, muutes iga maastikusõidu mugavaks ja stiilseks.
Küsi lisa ja sa saad informatsiooni toote saadavuse ja tarneaja pikkuse kohta. Lisaks on sul vajadusel võimalus konsulteerida meie spetsialistiga.
Usaldusväärne teenindus
Kindel kvaliteet
Turvaline ostukoht
Kliendid kiidavad
Vaadake kõike uue pilguga.
Mudelil Wolverine® RMAX™2 1000 Sport on võimas 999cc paralleelmootor, mis tagab oma klassi juhtiva ülisujuva jõudluse. Maksimumpööretega 8500 p/min on see masin mõeldud agressiivseks ja meeleolukaks sõitmiseks. Lisage hästi reguleeritav sportlikult häälestatud vedrustus ja FOX® 2.0 amordid ning oletegi seikluseks valmis. Lisaks tagavad mootori vastupidavus ja töökindlus sõitjale täieliku meelerahu. #VABADUSESTTIIVUSTATUD
Yamaha Ultramatic® käigukastiga varustatud Wolverine® RMAX™2 1000 Sport pakub võrreldamatut maastikuvõimet. CVT-süsteem sisaldab tsentrifugaalsidurit ja pideva pingega rihmasüsteemi, mida toetab 10-aastane rihmagarantii, mis muudab käiguvahetuse harvemaks ja maastikul seiklused lõbusamaks. Nautige takistuste sujuvat käsitlemist kõrgetel pööretel ja valige rasketes oludes suurema pöördemomendi jaoks madal käik.
Ülimalt silmatorkav Team Yamaha Blue ja ülistiilsete rattaaktsentidega Wolverine® RMAX™2 1000 Sport pakub ka esmaklassilist sportlikku interjööri mugavuse ja stiilsuse tagamiseks. Ülimalt pehmete lõigatud ja õmmeldud Yamaha sinise istmetega saavad nii juht kui ka kaasreisijad ülima mugavuse ja stiilsusega karmide tagamaa seiklustega toime tulla. Kombineerige see kolme sõidurežiimi ja reguleeritava EPS-iga ning olete valmis kõigeks, mida maastik võib teile ette sööta.
- Ülijõuline, oma klassi juhtiv 999 cm³ masin
- Kolm sõidurežiimi jõuülekande valimiseks
- Täielikult reguleeritav sportvedrustus
- Tipptasemel võimekus ja imposantne hoiak
- Võidusõidust inspireeritud stiil esmaklassilise interjööriga
- Reguleeritava EPS-iga täpsem käsitsemine
- Täiustatud pidurisüsteem
- Sisaldab rohkelt
- Yamaha O Road tehnoloogiat
- T-kategooria homologeerimine valikuline
Tehnilised näitajad
| Mootori tüüp |
Liquid-cooled; 4-stroke; DOHC; Parallel Twin |
|---|---|
| Kubatuur |
999 cm³ |
| Jahutus |
Liquid-cooled |
| Toitesüsteem |
Mikuni fuel injection with dual 48mm throttle bodies |
| Starter |
Electric |
| Diferentsiaalilukk |
– |
| Veovalem |
On-Command® mururežiim, kaksikvedu, nelikvedu, nelikvedu diferentsiaalilukuga |
| Ülekanne |
Yamaha Ultramatic® automaatse CVT-kiilrihmaga nelikrattamootori pidurdus (V/H/N/R) |
| Vedrustus |
Independent Double Wishbone with Anti-Sway Bar, |
| Rehvid ees/taga |
Front AT30 x 10-14 GBC® Terra Master®; Rear AT30 x 10-14 GBC® Terra Master® |
| Roolivõimendi |
Rack and Pinion Steering Assembly with selectable Electric Power Steering |
| Mõõdud PxLxK |
3030 mm x 1680 mm x 1975 mm |
| Min. pöörderaadius |
6 m |
| Teljevahe |
2202 mm |
| Istme kõrgus |
872 mm |
| Kliirens |
350 mm |
| Kütusepaak |
35 liitrit |
Võimas 999 cm³ paralleelne kaksikmootor
999 cm³, DOHC, 8-klapilise paralleelse kahesilindrilise mootori muljetavaldav võimsus pakub oma klassi juhtivat sujuvat jõudlust kogu võimsusvahemikus. Punase joonega 8500 p/min juures on see masin loodud dünaamiliseks ja meeleolukaks sõitmiseks. Yamaha legendaarne vastupidavus ja töökindlus tagavad sõitjatele täieliku meelerahu.
Kõige karmim käigukast
Yamaha Ultramatic® süsteem pakub enneolematut maastikusõiduvõimet, mida toetab tööstuse ainus 10-aastane rihmagarantii. CVT-süsteemil on tsentrifugaalsidur, mis on loodud võimsa 999 cm³ mootoriga toimetulemiseks koos pideva pingega rihmasüsteemiga, mis ületab kõrgetel pööretel takistusi ilma rihma kahjustumiseta. Kui on vaja lisapöördemomenti, on madal käik ideaalne keerulistes oludes, tagades vähem käiguvahetust ja nauditavamat sõitu mis tahes maastikul.
Kolm sõidurežiimi – üks ülimalt mitmekülgne masin
Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) töötab sujuvalt Ultramatic® käigukasti ja On-Command süsteemidega, pakkudes oma 3-asendilise D-režiimi juhtseadme abil täiuslikku jõuülekannet igas olukorras, pakkudes mitmekülgsust erinevate sõidustiilide ja maastike jaoks. Avarate maastike ja julge sõidu jaoks valige spordirežiim, lõbusaks ja pingevabaks sõiduks rajarežiim või aeglaste tehniliste lõikude jaoks, nagu sõit kividel, roomamisrežiim.
Süsteem On-Command® – mururežiim
Lisaks 2WD/4WD/di -lock režiimidele on On-Command süsteemil ka Turf režiim. Mururežiim avab tagumise diferentsiaali, pakkudes tihedamat pöörderaadiust ja vähendades murukahjustusi. Muru, võid kergendatult hingata, oled kaitstud!
FOX® 2.0 täielikult reguleeritav vedrustus
Wolverine® RMAX™2 1000 Sport sisaldab topeltvedruga FOX® 2.0 tagaamortisaatoreid koos reguleeritava suure ja väikese kiirusega kompressiooni ja eelkoormuse reguleerimisega. See vedrustus pakub sportliku tunde koos suurel kiirusel põhjatakistusega, ilma et see teeks järeleandmisi madala kiiruse mugavuses ja nõuetelevastavuses.
Elektriline roolivõimendi assistent
Täiustatud elektriline roolivõimendi süsteem pakub kolme reguleeritavat režiimi: kõrge, standardne ja madal, tagades täpse roolisisendi, enesekindluse ja juhitavuse igal maastikul. 4WD/eesmise diferentsiaaliluku režiimis pakub see maksimaalset rooliabi ka kõige nõudlikumates tingimustes.
ATV sõiduohtuse tasuta e-koolitus
Nii algajatele kui ka kogenud sõitjatele on vastutustundlik ja turvaline sõitmine kohustuslik. Pane esikohale enda ja oma kaaslaste ohutus ning läbi All Terrain Vehicle Industry European Association (ATVEA) poolt pakutav e-koolitus.
