Tooted » Paadid » Quarken » Quarken 35 Cabin Tourer
Yamarin 59 BR
Yamarin 59 BR 43,500 47,000 
Tagasi toodete juurde
Finnmaster F11
Finnmaster F11 382,510 391,530 

Quarken 35 Cabin Tourer

301,340 

Hind alates! 
Sisaldab Yamaha 2x Yamaha F300 päramootorit ilma propellerita ja standardvarustust.

SINU KODU MEREL
Meil kõigil on erinevad vajadused. Seetõttu on oluline, et saaksid oma paati kohandada lahendustega, mis sulle kõige paremini sobivad.
Jõudlus, disain ja stiil, mis rõõmustab igas detailis.

 

Küsi lisa ja sa saad informatsiooni toote saadavuse ja tarneaja pikkuse kohta. Lisaks on sul vajadusel võimalus konsulteerida meie spetsialistiga.

Usaldusväärne teenindusUsaldusväärne teenindus

Kindel kvaliteetKindel kvaliteet

Turvaline ostukohtTurvaline ostukoht

Kliendid kiidavadKliendid kiidavad

Kirjeldus
Jõudlus, disain ja stiil, mis on naudivadad igas detailis

Soomes disainitud ja kokkupandud Quarken 35 Cabin tähistab esmaklassilist ja sportlikku veekogemust. Puhas, kaasaegne ja läbimõeldud põhjamaine disain koos krapsaka, tundliku ja kütusesäästliku kaheastmelise kerega annab stiilsele sõitmisele uue tähenduse.

Quarken 35 Cabini jõuallikaks on kaks Yamaha F300 tipp-päramootorit, mis rahuldavad kõik jõudlusvajadused. See kobinatsioon tagab enesekindla, dünaamilise ja haarava sõidu ning võib olla kindel, et sul on usaldusväärne partner ka päevadel, mil meri möllab.

Rool on ülimoodne ja juhile keskendunud ning optimaalne istumismugavus. 35 Cabin pakub sujuvat juhitavust ja jõudlust ning suurepärase kütusesäästu. Tippkiirus on 44 sõlme ja kütusekulu reisikiirusel 3,2 liitrit meremiili kohta.

Avarast kabiinist avanevad suurepärase nähtavusega panoraamvaated, lisaks on palju ruumi funktsionaalse kambüüsi ja söögitoa jaoks. Klaasist katuseluuk loob valgusküllase atmosfääri ning pakub veelgi rohkem valgust ja avarust.

Ahtri tekki on võimalik kohandada erinevate moodullahendustega. Iga moodul on kujundatud eesmärgiga ja kombineerituna pakub lõõgastumiseks mitmeid ruumikombinatsioone. Valida saab avatud paigutuse, ühe või kahe ahtripingi või hoopis väliköögi vahel. Koos käsitsi avatavate külgterrassidega saad oma perele ja külalistele seltskondliku platvormi. Suure tagaakna ja -ukse avamisega saab ühendada kabiini ja ahtri teki üheks tohutuks sotsiaalseks ruumiks. Vööris olev suur päikesetekk pakub täiendavat istumisruumi.

Kajuti keskpunktiks on hubane ja mugav suur voodi kahele täiskasvanule ning diivan, mida saab pikendada lastevoodiks. Valamu ja dušiga varustatud kinnine tualettruum tagab lihtsa elamise pardal.

Tehniline info

Pikkus

10,68 m

Laius

3,48 m

Süvis (mootor all)

1 m

Kaal

5100 kg

Soovituslik mootor

2x300hp

Kütusepaak

695 l

Mageveepaak

120 l

Kategooria

B-Offshore

Lubatud inimesi

10

Max kiirus

44 sõlme

Magamiskohti

2+1+2

Materjal

GRP

PROOVISÕIDU ARVUSTUS

Proovisõit Quarken 35-ga.

Kirjutan siinsetele mere- ja paadihuvilistele kokkuvõtte proovisõidust täiesti uue Quarken 35ga. Keda huvitab, saab lugeda ja kaasa mõelda. Keda ei huvita, saavad järgmisele postitusele scrollida. Ja kui postitus ei vasta nõuetele, siis admin kustutab selle.

Soolast vett olen kündnud juba aastaid nii merematkaja kui vabatahtliku merepäästjana. Kõikidel paadimessidel käin kohal nii palju kui graafik ja eelarve võimaldab. Kodusadamaks on mul Neeme.

See uus alus jäi mulle esimest korda silma Düsseldorfi 2024 paadimessil, kus oli selle paadi maailma esmaesitlus ja see oli mulle väga suur üllataja. Kontseptsioon, teostus, sisemine logistika, modulaarsus, paadi nn DNA. See kõik ikka suutis üllatada. Tõsi, kuna tegemist on kerega mille nr on 0001, siis on selge, et seal on ikka teostusprohmakaid ka. Quarken 35 lähim konkurent on Axopar 37 ja Q35 astub ikka A37 -le väärikaks konkurendiks kõrvale! Mõlemad on iga-ilma kinnised paadid ja väga-väga sarnased. Peamine puudus Quarken 35-l on minu jaoks see, et pole kahte eraldi magamiskajutit (pole ka võimalust tellida näiteks ahtrikajutit). Sest kui reisid sõpradega ja koos ööbimisega, siis kiiresti väsivad kõik sellest, kui keegi magab „elutoas“. Ja teine teema on mul WCga. Tahaks ka seal ruumis ikka püsti seista;o) Aga see on rohkem minu isiklik kiiks ja võin sellele ootusele ka läbi sõrmede vaadata;o). Uurisin Quarken 35t veel ka Soome ja siis ka Tallinna messil. Ja siis leppisimegi Kalle Kütt kokku, et mis me ikka teoretiseerime – kui jää on läinud, lähme merele ja proovime ise järele.

Proovisõit koosnes meil kokku 7-st punktist. Lisavarustusele – ja võimalustele me ei keskendunud. Me keskendusime testis puhtalt sõiduomadustele. Minu arvates on proovisõidul tähtis omada mingit plaani või programmi, mida mööda siis fokusseeritult liikuda. Seega peaks endal või siis paadi müüjal nn kava/check-list ees olema teemadest mida hakatakse kliendile näitama, proovima, et ta teadlikult oskaks nüüd sellele katsele ennast fokusseerida. Muidu õhinapõhiselt võivad olulised kontrollimist, proovimist vajavad asjad meelest minna. Samuti võiks igaüks mõelda, et millised testitavad omadused vs reaalsus on sinu jaoks deal-maker’d ja mis deal-braker’id.

1. Põiked. 10/10.

Kuna see paat sõidab suure kiirusega (kõik paadid mis sõidavad ikka 30+ sõlme, on päriselt ka ikka kiired, Q35 puhul lausa 40+ sõlme), siis põikevõimekus on hädavajalik. Kui sõidad lappajaga 7 sõlmega, siis on aega kõigeks. Aga kui kiirused lähevad ikka 30+ sõlme peale ja kui vees on ootamatult palgijupp vms, siis peame teadma paadi võimekust sooritada põige. Ennekõike on tähtis see, kas ahter hakkab nn fullpower-turn ajal läbi libisema või püsib paat omal rajal. Nagu raudteel;o) Põike manöövreid peaks proovima erinevatel kiirustel alates kruiisikiirusest ja ülespoole.

Ja Quarken 35 käitus kõikidel põigetel laitmatult. Paat reageeris põikemanöövrile kiirelt ja polnud vahet, kas tegime seda 20 sõlme või 40+ sõlme pealt. Nagu raudteel. Kui kinni ei hoidnud, siis lendad põike ajal ise salongis ringi:o) Kui tegime täiskiiruselt full-stopp’i, siis paat peatus kiirelt ja tagant tulev ahtrilaine ei murnud meile paati sisse. Täielik turvatunne.

2. Glisseerimiskünnis. 10/10

Selle teema testimise point on siis selle, kas ja kui palju ajab paat enne glissi minekut nina püsti või mitte (ehk sa ei näe enam üle paadi nina ette) ja mis kiiruselt paat reaalselt ka glissi läheb. Glisseerimiskünnist võiks testida kahte moodi. 1) Raske versioon. Seisad kohapeal. Ja siis hakkad aeglaselt kiirust tõstma 1-2 sõlme kaupa. Siis veidi ootas ja siis jälle 1-2 sõlme tõstad. Ja nii kuni glissi minekuni. Enamus paate ajab selle katse korral nina püsti. Tavaliselt on siis kiirus 12-15 sõlme. 2) Kergem versioon. Enne testid ära, et mis pöörete peal on selle paadi gliseerimiskiirus. Siis jätad paadi seisma. Ja nüüd teed kohapealt stardi ja selleks lükkad gaasi kohe gliseerimispöörete peale. Ja siis vaata mida paat teeb. Kas läheb nina püsti, või tõuseb paat paralleelselt veepinnaga üles?

Quarken 35-l polnud vahet millist meetodit testimisel kasutasime. 6 tonni kaaluv alus tõuseb glissi juba 15 sõlme (!!!) pealt ja paralleelselt veepinnaga. Ja seda nii sujuvalt, et ise ei märka kui konkreetselt sellele ei keskendu. Eks oma roll on siin ka kaheastmelisel põhjal. Paadi nina me igatahes üles ajada ei suutnud. Zipwake oli auto peal. Mootorid oli täitsa alla trimmitud. Muljetavaldav!

3. Paadi iseeneslik suunahoidmine. 10/10

See on ennekõike seotud veeliini pikkuse ja kere kujuga. Point siis selles, et palju kapten peab rooli taga võimlema. Käib siis sedasi, et erinevatel kiirustel lased lihtsalt rooli lahti ja vaatad, kas paat hoiab suunda või hakkab vasakule, paremale ära minema. Seda katset võiks siis teha nii otsesuunas sõidul kui rahulikult ühele või teisele poole pöörates. Kui otse sõita, siis tavaliselt sadamast aeglaselt välja sõites hakkavad paljud paadid vingerdama. Ja kui jõuad kiiruseni 12-15 sõlme, siis hakkavad paljud paadid vingerdama.

Quarken 35 kere on ehitatud lainet lõikama ja suunda hoidma. Põhimõtteliselt pole sellel alusel auto pilotit vaja;o) Keerad rooli soovitud suunas, gaas peale ja läheb. Paat hoiab ise kurssi ja ei hakka sõidu ajal vingerdama. Kapten saab rahulikult keskenduda ümbritseva jälgimisele ja ei pea roolis võimlema. Super!

4. Paadi tasakaal ja raskuskese. 10/10

Kui oled avaveel ja lainetab, siis jäta paat seisma. Paat pöörab ennast ise tuule ja laine järgi tavaliselt siis küljelainesse. Ja siis vaata, et kui palju see paat kõigub küljelt küljele. Ehk kui OK või ebamugav on sinul sellisel olukorras paadis sees olla. Kui paadi raskuskese on korralikult alla viidud ja tuulepind on väike, siis vähemalt mulle tundub, et paat võiks olla suhteliselt stabiilne.

Kuna suurt lainet polnud, tuul oli tasane, siis tegime ise endale ahtrilaineid ja siis proovisime selles paadi tasakaalu. Quarken 35 tuulepind on väike, paadi üldine veepealne profiil madal, raskuskese on kõik põhja-alla viidud – paat on väga hästi tasakaalus ja küljelt-küljele kõikumine oli tõesti väike. Seega vajadus Seakeeper-ile puudub;o) Kuigi võimalus ja koht selleks on olemas!

5. Merekindlus. 10/10

Kui on vähegi lainet, siis proovi erinevate nurkade alt lainesse sisse sõita (st erinevate nurkade alt vastulainet sõit). Vaata kuis paat käitub, kas hakkab vett ülestaguma (esiklaasi suhtes nn kuiv sõit vs märg sõit) ja ninaga paugutama või mitte. Siis sama asi allalainet, aga muidugi nii, et eesolevasse lainesse vööriga ei sukeldu! Kas allalainet sõites „hoiab laine paati kinni“ ja kuidas paat käitub kui toimub vabanemine, kas hakkab vingerdama vms? Siis küljelaines sõit (sõidame laine põhjas loomulikult), kuidas on paadis sees olla. Ja kui nüüd tahame üle laine ronida, et ikka sõidu track’il püsida, siis kuidas paat käitub küljelainest ülesõites. Merekindluse alla läheb ka kojameeste töö. St kui ikka viskab vett üles ja on suht märg kõik, kas siis kojamehed tagavad piisavalt palju puhast esiklaasi, et Sa ei kaota nähtavust. Ja kolmandaks läheb minu jaoks merekindluse alla ka kapteni vaateväli. Kui sisened Quarken 35 kabiini, siis …. no see avarus, 360 kraadi vaateväli on konkurentsitult parim omas klassis (ilmselt suurim klaasipinna m2 suurus), st iga-ilma klassis kabiiniga paat suurusega kuni 37 jalga. Piilarid justkui puuduvad, katus seisab justkui puhtalt klaaside peal ja samas on kõik jäik.

Proovisõidu päeval polnud 1 m + lainet. Meri oli päris tasane. Quarken 35 on B kategooria alus. 2×300 Hp mootoritega. Õnneks saime Eckerö Line ahtrilainet proovida. Ja enda ahtrilaineid. Quarken 35 vöör on disainitud lainet lõikama, kaheastmelise kere tagab kiire glissimineku ja säästliku sõidu. Ja lisaks on vöörilahenduseks kasutusel sama eriline nina laiendus nagu täiesti uuel Axopar 29’l. Tootjad kutsuvad seda lahendust vist terminga „Flare“. Ehk siis see laiendus suunab vööris ülespaiskuva vee kenasti paadi külgedele nii, et paat jääb seest kuivaks ja meil polnud kordagi vaja esiklaasi puhastamiseks kasutada kojamehi. Paat lõikas Eckerö Line ahtrilainest läbi nagu nuga sulavõist, paugutamist ei toimunud ja kõik jäi kuivaks. Tõsi, kes meie kõrval oleks sõitnud, siis see oleks märjaks saanud. Ilmselgelt järjestikuste 1+ meetriste lainetega saame nina paukuma. Aga selline 1 m laine ei ole Quarken 35-le teemaks. Sujuv sõit. Kui tegime täiskiirusel järsku 90 kraadist pööret pakpoordi, siis ajasime paadi nii kreeni kui saime, et pigem nägid vasakule küljele katuseluugist kui küljeaknast. Aga nii kreeni ei suutnud me paati keerata, et see hakkaks üle vasema parda vett sisse võtma. Kokkuvõttes ülimalt sujuv sõit, 2×300 hp mootorid said paadiga kenasti hakkama ja jõuvaru oli korralikult. Nii kiirendusteks kui ühtlaseks sõiduks. Eriti mugav oli siis teha avaveel manöövreid, kui salvestasin kiiruse ja mootorite juhtautomaatika ise tegeles gaasi peale ja mahavõtmisega. Kokkuvõttes ülihead sõiduomadused erinevates oludes.

6. Kütusekulu. 10/10

Mida reaalselt näidikud kütusekuluks näitavad erinevatel pööretel ja oludes? Ja kõik asjad tuleks siis kokkuvõttes ümber arvutada ja endale märkustena kirja panna sõiduulatuseks. Küsimus on minu jaoks alati selles, et mis konkreetse paadi kütusekulu ja kütusepaagi suurus kokkuvõttes annavad mulle sõiduulatuseks. Sest kui sihid pikemaid sõite kui Piritalt Havenisse või Noblessnerisse, siis sõiduulatus on kriitilise tähtsusega.

Quarken 35 kaalub 6 tonni. Seda liigutavad 2×300 Hp Yamaha mootorid. Kruiisi kõige ecom sõit oli trimmitult 23 sõlme. Ja siis saime kütusekuluks kompuutri järgi 58 L tunnis kahe mootori peale kokku. Loomulikult veel aeglasemtl sõites on ka kütusekulu väiksem, kuid siis on kiirus sellise võimekusega paadi jaoks ikka väga väike. Näiteks Megastar jne sõidavad Soome samuti 22-23 sõlmega. Kütusepaagi suurus on Q35-l 700 L (paagitäiega 500 km ehk 270 NM). Mis tagab kokkuvõttes igati arvestatava sõiduulatuse. Olgu sihtkohaks Visby, Mariehamn vm. Kui lükkad gaasi põhja, siis seni nähtud kütusekulu numbreid tuleb muidugi hakata korrutama. Aga kokkuvõttes on Quarken 35 kütusekulu ja sõiduulatus ennekõike seotud kapteni sõidustiiliga (lisaks loomulikult paadi koormatus, sõidusuund ilmastikuolude suhtes, ilmastik). Kompuutri numbrid tunduvad isegi liiga head, seega ma kontrolliks nende vastavuse ka klassikalisel moel ikka üle (st paak täis, siis üks pikem sõit, siis paak uuesti täis ja nüüd saab teha kompuutri numbritele kontroll). Igatahes testsõit näitas, et 2×300 hp tagavad Quarken 35-l soovi korral igati mõistlikul kruiisikiirusel säästliku sõidu ja seega suure sõiduulatuse.

7. Salongi koostekvaliteet, vaikus. 10/7

Kui nüüd sõita, mis asjad hakkavad plärisema, kolisema jne. Alati võib küll raadio kõvemini tööle panna, AGA jäiga kerega paadil võiks ikka salongi ehitus ja koostekvaliteet olla selline, et ka ilma raadiota on talutav sõita. Palju mootorimüra sisse kandub. Kas tekivad erinevatel kiirustel/pööretel kusagil mingid häirivad vibratsioonid. Kui kõva häälega peame omavahel rääkima.

Kuna proovisõidu paadi korral oli tegemist kerega nr 0001, siis on selge, et seal on ikka teostusprohmakaid ka. Need ongi ainukesed põhjused, miks see osa sai testis 7 punkti. Loetlema ma neid siin ei hakka. Sest järgmistel keredel on need juba parandatud! Ja kellel neid poleks kui tegemist on nii värske mudeliga. Igatahes salong oli sõidu ajal täiesti vaikne. Polnud vahet kas sõitsime 10 sõlme või 40+ sõlmega. Omavahel sai rääkida täiesti tavalise hääletugevusega. Ainus nagin mille saime kätte oli avatava ahtriakna nagin ja see on parandatav. Paadi kere on jäik, klaasid, katus ei nagise ega vibreeri! Sadamakiirusel pead vaatama näidikuid, sest sa reaalselt ei kuule kas mootorid töötavad. Nii vaikne on kabiinis. Kiiruse kasvades kuuled mõnusat mootori surinat, kuid see pole käsitletav mürana. Kõige rohkem ootasin plärinat küljeustest. Sest Quarken 35l on need ikka suured. Ei midagi. Vaikus.

8. Muidugi proovisõidu väga tähtis osa on see, et mis tunde see paat sinus tekitab.

Quarken 35 pakkus igas testitud sõiduaspektis muljetavaldavat kogemust. Tahad ökosõitu, palun. Tahad kiiret sõitu (40+ sõlme), palun. Tahad teha närvekõditavaid trikke ja manöövreid merel, palun. Kõik see osa on täielikult 10/10st. Täielik üllataja ja nägu oli kogu aeg naerul! Lisavarustusena on testpaadil peal Joystick juhtimine (sh soovi korral saad vaid nupuvajutusega Joystick juhtimisse kaasata vööripõtkuri). Sadamas saad sellega silduda nagu vana merekaru;o)

Minu jaoks isiklikult on must have 2 eraldi magamiskajutit. Kui saaks veel 2. kajuti tellimise võimaluse, siis see võimalus tõstaks Quarken 35 veel konkurentsivõimelisemaks.

Sõiduomadused, sõidu ajal kajutis olev vaikus, ökonoomsus, kontseptsioon, sisemine logistika, modulaarsus, paadi DNA. See kõik suutis üllatada. Quarken 35 on igati sobilik alus meie oludesse ja leiab kindlasti omale õnnelikke omanikke nii siin kui sealpool lahte! Kalle Kütt, aitäh võimaluse eest testida täiesti uut iga-ilma raketti:o) https://fb.watch/rsopQjIczz/

Tekst: Reno Närska

Varustus

Standardvarustus

Konstruktsioon
  • Valge vaakumtehnoloogiaga valmistatud GRP-kere, mille esimene kiht on vinüülestrivaiguga
  • GRP-tekk ja luugid libisemisvastase viimistlusega
  • Kaheastmeline kere paremaks jõudluseks
Tekk
  • Lai ja turvaline käigutee paremkpoordis, millel on avatud ahtritekk
  • Suur päikesetekk / diivan vööritekil
  • Avar ja isetühjenev ankrubox
  • Isetühjenev kokpit, kiire äravooluga ahtritekilt
  • Tugev ja lai poordikumm, must
  • Reelingud ahtritekki
  • Reelingud vööritekki
  • 6 roostevabast terasest knaapi vööri-, kesk- ja ahtriosas
  • Lukud, hinged ja reelingud valmistatud 316 roostevabast terasest
  • Tekiluuk esikajutisse
  • Manuaalselt avanevad küljeuksed
  • Panipaigad vendritele ja kinnitusotstele
  • Suur panipaik põranda all
  • Integreeritud teleskoopredel ujumiseks
  • Quarken 3D-logo parempoordi ja vasakpoordi küljel
  • 700-liitrine alumiiniumist kütusepaak
  • Kaks elektrilist pilsipumpa
  • Manuaalne pilsipump
  • Nelja akuga süsteem (2 x mootorite jaoks, 2 x teeninduseks)
  • LED-navigatsioonituled
  • Topituli
  • Kereaknad
  • Smartdeck materjalist ujumisplatvormid
Kabiin
  • Kajuti paremas pardas kaks lukustatavat ja kahes suunas avatavat klaasist liugust
  • GRP-katusekonstruktsioon klaasist katuseakna ja pimendava kardinaga
  • Täisklaasist tuuleklaas ja toonitud küljeaknad
  • Tuuleklaasi kojamehed, parem ja vasak
  • Tuuleklaasi pesur
  • 6 LED-laespotlight’i ja LED-ribad
  • Kaasaegne reguleeritav RGB-LED-valgustus
  • Lai iste piloodile ja kaaspiloodile ning üks lisaiste
  • Multifunktsionaalne ahtridiivan koos panipaigaga
  • Laud elektrilise teleskoopjalaga
  • Jalatugi multifunktsionaalsele ahtridiivanile
  • Köök valamuga (sh magevesi ja sahtlid)
  • Külmik, 60 liitrit
  • Tulekustuti hoiukoht
  • Vaipkate
  • Avatav tagumine aken
  • Lukustatav uks ahtris
Esikajut
  • Suur voodi kahele inimesele
  • Suur diivan, mida saab laiendada voodiks
  • Suur avatav panipaik
  • 2 lugemislampi koos USB-C pesaga
  • 4 LED-laespotlight’i ja 6 LED-valgusriba
  • RGB-timmerdatav valgustus
  • Vaipkate esikajutis
  • 1 topelt-USB toitepesa
  • Laud
WC ja duširuum
  • Elektriline tualett
  • Dušš
  • Bidee
  • Mageveesüsteem, 120 liitrit
  • Reoveepaak, 120 liitrit
  • Vannitoamööbel (vanity unit)
  • Peegel
Juhtimine, mootor ja navigatsioon
  • 2 x Yamaha F300 päramootorit, NSB2
  • Yamaha DES, digitaalne elektriline roolisüsteem
  • Yamaha SBW (Steer by Wire) juhtimissüsteem
  • Yamaha 5” LAN multifunktsionaalne ekraan
  • Yamaha võtmevaba sisenemissüsteem
  • Yamaha EKS / Y-COP turvasüsteem
  • Yamaha elektriline roolivõimendi
  • Vööripõtkur koos iseseisva akuga
  • ZipWake automaatne trimmisüsteem
  • Reguleeritav rool
  • Armatuurlaua ja konsoolide paneelid kõrgläikega mustas viimistluses
  • Taustvalgustusega juhtpaneel
  • 1 topelt-USB toitepesa
  • 2 taustvalgustusega topsihoidjat armatuurlaual
  • Dokumentide kott kasutusjuhenditele
  • Signaalpasun

Lisavarustus

Paketid

Convenience Package (Mugavuspakett)

  • Juhtmevaba laadimine telefonile
  • Garmini 12” kaardiplotter koos põhjasiseselt paigaldatud sonariga
  • Fusioni audiosüsteem + 8 kõlarit

Weekend Package (Nädalalõpu pakett)

  • Kaldavool
  • Ahtri dušš
  • Soeveesüsteem, 22 liitrit
  • Fusioni audiosüsteem esikajutis + 4 kõlarit
  • Pimendavad kardinad esikajutis, 4 tk
  • Lisapadjad kajutilauast voodi tegemiseks

Aft-cabin package (Ahtrikajuti pakett, saadaval sügisest 2025)

  • Istmepadjad sees
  • Vaipkate
  • Katusepaneelid
  • Uks gaasiamordiga
  • Avatav luuk
  • Aken pimendava kardinaga
  • USB-pesa
  • Eelvalmidus kütteseadmele / konditsioneerile

Engine Upgrade Package (Mootorite täienduspakett)

  • Twin Yamaha F350 mootorid SaltWater II, 21” propelleriga

Mooring Package (Sildumispakett)

  • Vendrid, 4 tk
  • Vendriotsad
  • Vendrisukad
  • Kinnitusotsad, 6 tk
  • Lipumast
  • Quarkeni kott
Mugavus
  • Smartdeck (Smartdeck-materjalist kate)
  • Flexiteek (Flexiteek-materjalist kate)
  • Vööriteki istmepadjad ja kate
  • Vööriteki laud
  • Ahtridiivan koos patjade ja kattega
  • Ahtritekile välibaar koos valamu ja külmikuga
  • Ahtriteki söögilaud koos kattega
  • Pimenduskardinad akendele
  • Kardinad külgakendele
  • Vööriteki päikesevari
  • Ahtriteki päikesevari
  • Teakpuidust laud vööri- ja ahtritekile
Tehnoloogia
  • Vööri ankrumehhanism koos kaugjuhtimispuldiga
  • Ankrumehhanism ahtritekile
  • Kütteseade, 4 kW
  • Yamaha Helm Master Joystick ja autopiloot
  • Garmin, teine 12” kaardiplotter
  • Garmin VHF 315i raadiosaatja
  • Garmin AIS-moodul (vastuvõtja ja saatja)
  • Garmin GMR Fantom radar, valge
  • Garmin GMR Fantom radar, must
  • Garmini ahtrikaamera
  • Veealused tuled
  • Integreeritud LED-valgusriba vöörile
  • LED-valgustus tekil ja katusel
Lisavalikud
  • Suusakaar
  • Katuse reelingud
  • Katuse pakiraamid
  • Reelingud, knaabid ja suusakaar mustaks värvitud
  • Teleskoopujumisredel vööris
  • Elektripliit kajutis
  • Diiselpliit kajutis (saadaval ainult koos kütteseadmega)
  • Elektrigrill välibaarile
  • Lisa-külmik kajutisse, 60 liitrit
  • Piloodi- ja kaaspiloodi istmed (diivani asemel)
  • Hallivee süsteem, 120 liitrit
  • Õhukonditsioneer 16 000 BTU kajutile ja juhtimispuldile
  • Õhukonditsioneer 8000 BTU esikajutile
  • Eelvalmidus õhukonditsioneerile (S16) kajutis, juhtimispuldil ja esikajutis
  • Avatav vasakpoolne aken
  • Kere viimistlus, mattmetallik kivisöe toonis
  • Elektriline katuseluuk (Webasto)
  • Liitiumioonaku, 800 Ah (ainult õhukonditsioneeri jaoks)
  • Liitiumioonaku, 400 Ah (ainult õhukonditsioneeri jaoks)

AHTRIKAJUTI PAKETT

Pikalt oodatud valik täiendavate magamiskohtade jaoks saab peagi kättesaadavaks Quarken 35 mudelivalikus. Avar ahtrikajut pakub ruumikat voodit kahele täiskasvanule või kolmele lapsele. See on ideaalne koht külalistele või lastele pikematel reisidel.

Voodit saab hõlpsasti muuta kaheks diivaniks, eemaldades keskmised padjad. Suur ahtriaken pakub kajutist panoraamvaateid. Ahtrikajutisse pääseb vasakparda poolt, kus asub suur gaasiamortidega avatav luuk. Ahtrikajuti kohal on mugav päikesetekk, mis pakub lisakohti istumiseks.

Põhjamaiste merede vääriline paat

Kvarkenist, salapärasest kohast kaugel põhjas, sünnib midagi erakordset. Seal, kus päike loojub madalale silmapiirile ja heidab rannajoonele maagilise oranži kuma, on aastasadade jooksul elu mere ääres kujundanud vahelduvad aastaajad ja looduse ürgne jõud.
See on Quarkeni kodu.

Quarken paadid on ammutanud inspiratsiooni loodusest, ühendades selle aastakümnete pikkuse paadiehituskogemuse ja merel elamise tarkustega. Mudelivaliku olemus peitub selle kaunis lihtsuses ja modernses Põhjamaade tipptasemel disainis. Quarkenis luuakse uuenduslikke disainilahendusi ja modulaarseid süsteeme, mis tagavad pardal maksimaalse funktsionaalsuse ja praktilise elu. Võimsad Yamaha päramootorid, mis on oma valdkonna liidrid, garanteerivad parima sõidukogemuse ja usaldusväärse jõudluse igas olukorras.