Yamaha GP SVHO 2025
0 €
OTSID PÕNEVUST?
Valluta laineid uue elegantse musta värvi sportliku graafilise disaini ja adrenaliini pumpava Yamaha GP HO jõudlusega. Uusim GP HO on puhas sportmasin – alates selle ülikergest kerest kuni oma klassi esimese automaatse mootrikallutuseni, mis võimaldab kurvides laineid murda nagu ei kunagi varem. Selle iga aspekt on loodud põnevaks tegevuseks.
Küsi lisa ja sa saad informatsiooni toote saadavuse ja tarneaja pikkuse kohta. Lisaks on sul vajadusel võimalus konsulteerida meie spetsialistiga.
Kindel kvaliteet
Turvaline ostukoht
Kliendid kiidavad
LOODUD PÕNEVUSE OTSIJATELE
Aja Yamaha GP HO jett pöördesse ja kiirenda uusima suure võimsusega 1,9-liitrise 4-taktilise oma klassi suurima mootoriga. Uuenduslikud sõitu parandavad funktsioonid, nagu rallist inspireeritud pealtlaetav sisselaskevõre ja ajamiplaat, parandavad veelgi kiirendust, kurvide läbivust ja konarlikku veeühendust.
Lihtsalt naudi ülikerge kere optimeeritud istmekujunduse ja istumisasendi, juhtraua kuju, sügavamate jalaruumide ja madalama raskuskeskmega täielikku kindlustunnet juhitavuse ja juhtimise osas. Automaatse mootorikallutuse süsteem koos automaatse käivitamise ja kurvide juhtimisega viib GP HO järgmisele tasemele.
Saavuta Yamaha GP HO-ga läbi lainete lennates ülim kindlus ja kontroll. Yamaha ainulaadne revolutsiooniline RiDE®-süsteem, kerge NanoXcel2® kere, eksklusiivsed elektroonilised
juhtimissüsteemid ja oma klassi suurim 1,9-liitrine 4-taktiline mootor pakuvad tipptasemel tehnoloogiat ja inseneritööd.
Stiilne must värv ja tõrvikupunane metallik korpus, matt sinakasvalged detailid ja sportlik graafka, täiustatud disain ning kvaliteet teevad sellest võimsa jeti.
Vägev segu silmapaistvast jõudlusest ja adrenaliini pumpavast DNA-st.
Yamaha GP HO jett
- Suure võimsusega 1898 cm³ mootor koos EFI-süsteemiga
- NanoXcel2 kest ja kere – vastupidav ja kerge
- Rallist inspireeritud pump, tiivik ja sisselaskevõre
- Revolutsiooniline RiDE®-süsteem intuitiivseks juhtimiseks
- Kergesti juurdepääsetav multifunktsionaalne 4,3-tolline värviekraan
- Automaatse mootorikallutuse funktsioon koos käivitamis- ja kurvijuhtimisega
- Elektriline mootorikallutus ja veojõukontrolliga tagurdamine
- Kitsam iste ja juhtraud – suurem kontroll
- Madalam, kesksem raskuskese – kiirem kurvide läbimine
- Laiendatud ümberpaigaldatav platvorm koos Hydro-Turf matiga
- Pehme pardalemineku aste
- Topelt mitme kinnitusega ühenduspunktid (navigatsiooniseadme või kaamera jaoks)
Tehnilised näitajad
Mootor |
1.9 l High Output, 4-takti, 4-silindrit, 16-klappi |
---|---|
Kubatuur |
1898 cc |
Võimsus |
200 hj |
Trimm |
JAH |
Ride |
JAH |
Sõitjate arv | |
Mõõdud P x L x K |
3,35 x 1,24 x 1,2 m |
Kütusepaak |
70 L |
Panipaiga maht |
107,6 L |
Kere materjal |
NanoXcel® |
Netokaal |
322 kg |
Rallist inspireeritud pumba disain ja sisselaskevõre
Nii paremat kiirendust kui juhitavust pakkuv pump, tiivik ja sisselaskevõre on võetud kasutusele võidusõidul saavutatud suurepäraste tulemuste tõttu. Lisahaardumine veepinnal tagab veelgi tundlikuma ja täpsema juhitavuse kõigis tingimustes.
Suured ja praktilised panipaigad (114 liitrit)
Viimasel GP-l on piisavalt ruumi, et saaksite kaasa võtta kõik, mida vajate. Lisaks tohututele istmealustele ja vööri panipaikadele on seal väga suur ja mugav kindalaegas.
Laiendatud tagumine platvorm ja veokonks
GP HO meeldib nii veespordifännidele kui ka kiirushuvilistele oma mugava kolmekohalise istme, suurte integreeritud peeglite, laiendatud tagumise platvormi ja suure pehme pardalemineku astmega ning tugeva ja praktilise veokonksuga. Mugavatele libisemiskindlatele Hydro-Turf mattidele on pärast ujumist mõnus astuda.
Suure võimsusega, DOHC, 16 V, 1898 cm³ mootor
4-silindriline, 4-taktiline, 1,9-liitrine laevamootor High Output Yamaha Motor on oma klassi suurima töömahuga, kuid tänu meie pidevale uuendus- ja tootearenduse programmile on see äärmiselt kompaktne. Tulemuseks on hämmastav võimsus, kiirendus ja tohutu pöördemoment koos puhta tõhususe ja ökonoomsusega.
Rallist inspireeritud reguleeritav rool
Kohandataval roolisüsteemil on avatud juhtraud, mille kalle on reguleeritav. Varda enda jaoks on kasutatud kitsamat rallist inspireeritud disaini ning uusimaid juhtkarpe ja käepidemeid, et pakkuda sõitjale veelgi kindlamat juhtimist.
Kiire juurdepääsuga 4,3-tolline multifunktsionaalne värviekraan
Oma paljude talentide hulgas aitab selge ja hõlpsasti loetav ekraan teil juhtida ja jälgida kõiki pardal olevaid süsteeme, kasutades seadme kõrval asuvaid kiirpääsunuppe. Siit saab sisestada ka tippkiiruse ja kiirenduse piiranguid – koos PIN-koodiga aktiveeritud õppimise (L-režiim) ja turvaseadetega. Paneme uusima tehnoloogia teie heaks tööle!
RiDE®-süsteem (tagurpidikäik koos intuitiivse aeglustuselektroonikaga)
Revolutsiooniline RiDE®-süsteem muudab teie sõidunaudingut, tuues igasse sõitjasse enesekindlustunde igal tasandil. Edasiliikumiseks ja kiirendamiseks tõmmake lihtsalt parempoolse käepideme gaasihooba – aeglustamiseks või tagurdamiseks tõmmake vasakpoolse käepideme hooba. Jah, see on tõesti nii lihtne!
Automaatse mootorikallutuse funktsioon koos kurvi- ja käivitamisjuhtimisega.
See eksklusiivne, oma klassi esimene süsteem pakub täisautomaatset mootorikallutuse funktsiooni, mis töötab sõltumatult juhtraua tõhusast elektroonilisest mootorikallutuse juhtimisest. Kui see on sisse lülitatud, nihutab Cornering Control automaatselt mootori kallet järsu kurvi aeglustamisel alla – Launch Control nihutab mootori kallet alla, et vältida vööri tõusmist kiirel kiirendamisel.
Kerge kest ja kere parima jõudluse tagamiseks
Tänu Yamaha ainulaadsele materjalitehnoloogiale on NanoXcel2® muljetavaldavalt 18% kergem kui meie revolutsiooniline NanoXcel® – kuid samas jäik ja tugev. See maksimeerib uusima GP HO põneva jõudluse, aidates sellel saavutada sensatsioonilist kiirendust, veelgi teravamat kurvi läbimist ja paremat stabiilsust suurel kiirusel.